Nyt fra BUIF Støtte spil

 

Beretning til generalforsamling i B.U.I.F. den 22.3.2017 for perioden 1.1.-31.12.2016:

Vi har modtaget ansøgninger om tilskud og udvalget har bevilget følgende beløb til nedennævnte:

Branderup Aktivcenter kr. 2.000,00

(tilskud til hjertestarterskab)

Branderup Forsamlingshus kr. 3.000,00

( 150 stk. slikposer til juletræsfest)

Branderup Forsamlingshus kr. 1.500,00

(tilskud til køb af nye kurve til opvaskemaskine)

Branderup Rideklub og Støtteforening kr. 2.000,00

(tilskud til ny bund i ridehus)

Branderup U.I.F. – byfest kr. 1.500,00

(tilskud til bankko)

Branderup RC Team kr . 1.500,00

(tilskud til tæppe)

Lokalrådet kr. 2.000,00

(køb af krolfspil)

Støtteforeningen for Branderup Friskole og kr. 1.500,00

Idræts- og Naturbørnehave

(tilskud til præmie til banko)

Branderup Pensionist- og Efterlønsforening kr. 2.000,00

(tilskud til hjertestarterskab)

I alt kr. 17.000,00

Overskud kr. 15.970,20.

Der er solgt 342 støttekort.

Der kan igen i år søges om tilskud til forskellige formål hos støttespiludvalget.

Ansøgningsfrist er søndag den 14. maj 2017. Ansøgningen skal indeholde oplysninger om formål, hvem man søger for og med angivelse af beløb. Ansøgeren vil få et skriftligt tilsagn om det bevilgede beløb evt. afslag. Derefter vil det bevilgede beløb blive udbetalt, når der bliver fremsendt en kvitteret regning for det indkøbte.

Støttespiludvalget vil tilgodese så mange ansøgere som muligt.

Ansøgning kan sendes til:

Branderup U.I.F.´s støttespil

v/ Erna Jensen

Branderup Kådner 5

6535 Branderup

E-mail: erna6535@gmail.com

—————————————————————

 

 

Beretning til generalforsamling i B.U.I.F. den 2.4.2016  for perioden  1.1.-31.12.2015:

Vi har modtaget ansøgninger om tilskud og udvalget har bevilget følgende beløb til nedennævnte:

Branderup Aktivcenter                                                                kr.   2.000,00

(tilskud til info-skærm til Aktivcenter)

Branderup Forsamlingshus                                                        kr.   2.600,00

(130 slikposer til juletræsfest)

Branderup U.I.F.                                                                           kr.   3.000,00

(tilskud til yoga-måtter, orange skum-bolde, basketbolde)

Branderup U.I.F. – byfest                                                             kr.   1.500,00

(tilskud til bankko)

Branderup RC Team                                                                     kr .  1.250,00

(tilskud til logo på T-shirts)

Støtteforeningen for Branderup Friskole og                            kr.   3.500,00

Idræts- og Naturbørnehave, (tilskud til præmie til julebanko)

Branderup Pensionist- og Efterlønsforening                            kr.   1.200,00

(tilskud til urtepotteskjulere og nye duge)

I alt                                                                                                   kr. 15.050,00

Overskud kr. 17.360,20.

Der er solgt 362 støttekort.

 

Der kan igen i år søges om tilskud til forskellige formål hos støttespiludvalget.

Ansøgningsfrist er søndag den 15. maj 2016. Ansøgningen skal indeholde oplysninger om formål, hvem man søger for og med angivelse af beløb.

 

Støttespiludvalget vil tilgodese så mange ansøgere som muligt.

Når ansøgeren har fået beløbet udbetalt, skal ansøgeren fremsende kopi af det indkøbte. Det er kommet udvalget for øre, at beløbet ikke altid er blevet anvendt til det ansøgte formål.

Ansøgning kan sendes til:

Branderup U.I.F.´s støttespil
v/ Erna Jensen
Branderup Kådner 5
6535 Branderup
E-mail: erna6535@gmail.com

———————————————————————————————————-

2015

Indtægter:

Salg af Branderup kalender, har givet kr. 2.000,00 og bruges til udlodning.

Udgifter:

Støtteforening for Branderup Friskole og Idrætsbørnehave kr. 1.500,00 til køb af kødpakker hos slagter Popp til julebanko.

Branderup Pensionistforening og Efterlønsklub kr. 1.000,00 redskaber til dart og pile .

Branderup Forsamlingshus kr.3.000,00 til køb af 2 grise hos Kisbæk slagteren, som sælges grillet til byfesten.

Branderup Forsamlingshus kr. 2.600 til slikposer til julearrangement. Juletræsfest 130 stk. slikposer á kr. 20,00 = kr. 2.600,00. Pakker selv poser

Branderup U.I.F. kr. 2.000,00 af gevinster, som vil blive udtrukket på løbsnumrene i forbindelse med løb arrangeret i forbindelse med byfesten.

B.U.I.F. kr. 1.500,00 tilskud til banko (køb af tablet og kødpakker hos slagter Popp.)

Branderup Aktivcenter kr. 2.000,00 tilskud til foreningsanalyse.

RC Branderup (fjernstyret biler) tilskud til måleudstyr kr. 3.000,00. (Racerbiler i aktivcenter)

 Nyheder

Fra 1.9.2014 er der oprettet Netbank. Gevinsterne overføres direkte til vindernes bankkonto elektronisk. Det er noget lettere, idet vinderne ikke først skal have indløst checken for at få pengene udbetalt. Ikke indløste checks kan indløses ved personlig henvendelse i Danske Bank, Tønder.

De udtrukne numre kan man se på branderup.dk s hjemmeside

Der er solgt 344 støttekort. Det er en lille nedgang i forhold til sidste år.

Overskud kr. 16.300,20.

For at få del i overskuddet skal man fremsende en ansøgning med angivelse af hvad pengene skal bruges til (formål) og hvor meget man søger.

Ansøgning om tilskud skal sendes til undertegnede senest den 15. maj 2015.

Ansøgning kan sendes til:

Branderup U.I.F.s støttespil v/Erna Jensen

Branderup Kådner 5, 6535 Branderup

eller erna6535@gmail.com

———————————————————————————————————————————————

Kort orientering fra generalforsamlingen i Branderup U.I.F.s støttespil den 26. marts 2014:

Der blev fremlagt kontrolleret regnskab for perioden 1.1.-31.12.2013 for Branderup U.I.F.s støttespil.

Regnskabet giver et overskud på kr. 15.098,64.

Supplerende oplysninger til regnskabet 1.1.-31.12.2013:

Følgende har efter ansøgning modtaget tilskud:

Branderup Friskole og Naturbørnehave kr. 3.000,00 til køb af kødpakker hos Slagter Popp til banko.

Juletræsfest 130 stk. slikposer á kr. 20,00 = kr. 2.600,00. Pakker selv poser

Branderup Pensionistforening og Efterlønsklub kr. 1.500,00 tilskud til transport til udflugter.

Branderup Forsamlingshus  kr. 2.500,00 i tilskud til køb af indkøb af indkøb af bl.a. billeder/malerier.

Branderup U.I.F. kr. 2.000,00 til indkøb af gevinster, som vil blive udtrukket på løbsnumrene i forbindelse med løb arrangeret i forbindelse med byfesten.

Branderup Aktivcenter kr. 3.000,00 tilskud til indkøb af kopper, tallerkner og evt. køkkenskabe til centerets køkken.

Branderup Lokalråd/Borgerforening kr. 3.000,00 til indkøb af håndklæder og vin. Nyfødte får håndklæde med logo og hjemmestrikkede sokker. Nytilflytter får mulepose med 1 fl. Branderup vin samt udviklingsplan +diverse folder  om stier m.m. Aktivcenter og Friskolen.

Kr. 3.000,00 B.U.I.F + samtlige foreninger tilskud til Dankort-terminal.

Der var været en lille nedgang i salg af kort.

Ansøgningsfrist for indlevering af ansøgning om tilskud hos støttespillet er torsdag den 15. maj 2014 og skal sendes til Branderup U.I.F.s støttespil v/Erna Jensen, Branderup Kådner 5, 6535 Branderup eller på e-mail: erna6535@gmail.com.

 

Forslag til generalforsamling:

Danske Bank vil have afskaffet checks. Koster kr. 12,- pr. checks.

Forslag:

1)               Udstede gavekort til Toftlund Handelsstandsforening + evt. gavekort til Imerco,

                  Tøjekspert, Matas til dem der bor udenfor kommunen.

2)               Oprette Netbank. Ved salg i september skal  sælgerne registrere nummer +   navn og adresse og  køberne skal påføre deres reg.nr. + kontonr. på samme

                   liste, hvor pengene kan overføres til.

Breve til vinderne kan annulleres og der kan henvises til Branderup`s hjemmeside, hvor trækningsliste vil fremgå og derved kan vi spare portoudgiften.

Når ny sæson starter fra 1.9.2014 skal der trykkes nye kort.

Ændringer uanset resultatet vil blive meddelt på Branderups hjemmeside, så køberne vil blive informeret herom inden salg af kort i september.

Udvalget vil foreslå forslag 2, men det skal godkendes på generalforsamlingen og udskrift af vedtægter m.m. skal afleveres til Danske Bank for at få oprettet Net-bank.

På generalforsamlingen blev forslag 2 vedtaget og udvalget arbejder videre med det, idet der skal laves en aftale med Danske Bank om at få oprettet Net-bank og om hvordan overgangsordningen skal køre.

Når sælgerne af de nye kort møder op og stemmer dørklokker, skal der fortsat betales kr. 100,00 pr. sæson.

Udover nummer på kortet navn, skal der føres en liste med nummer, navn,  adresse og det kontonummer gevinsterne skal overføres til. Det vil være en god ide at du selv skriver reg.nr. og kontonr. og din underskrift på listen for at undgå fejl fra sælgers side. Dit reg.nr. og kontonr. skal og kan kun bruges til at overføre gevinsterne på såfremt du har vundet.

Der vil ikke blive sendt noget brev i forbindelse med at du har vundet, men på støttekortet henvises til at du kan se trækningslisten på Branderup.dk. Gevinsten vil automatisk blive overført til din konto.

Ved at der ikke skal sendes et brev til vinderne, vil støttespillet kunne spare udgiften til portoen.

Det er planen at det hele starter pr. 1.9.2014 og du opfordres til at få din/dine cheks indløst.

Gevinster indtil juni måneds udtrækning vil fortsat blive tilsendt.

Det er udvalgets opfattelse at der i nogle tilfælde har været problemer med at få checks vekslet eller indløst. Så husk at få checken indløst hurtigst muligt.

P.u.v.

Erna Jensen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *